Veb marketing

Nudim dobro osmišljene mikrofinansijske veb ali i realne marketinške kampanje. Iskoristite mogućnosti interneta, pretraživača i društvenih mreža – napravite posećen sajt, napunite ga relevantnim podacima, povežite ga sa svojim korisnicima.

Pretraživači (Google, Bing, Yahoo) i društvene mreže (Facebook, Twitter) čine početak svakog dobrog onlajn marketinga.
Google, osim što prikazije vaše reklame na strani sa konkretnim pretragama po ključnim rečima, može da postavlja Google reklame na sve sajtove koji su sa njim povezani u adSens sistemu. Takođe, sa dobrom posetom vašem sajtu možete i vi da uzmete parče kolača od veb marketinga preko Googlovog adSensa.

Dobar SEO (Search Engine Optimization – optimizacija za pretraživače), ukršten sa dobrim veb marketingom i sadržajem koji je informativan i dopadljiv, može dovesti do toga da se odvojite od konkurencije i napredujete u svom poslu.

Facebook, s druge strane, pruža priliku da iskoristite podatke koje ljudi svojevoljno ostavljaju iza sebe. Njihova interesovanja, pol, godište, uneta lokacija mogu se upotrebiti u pretraživanju ciljnih grupa za postavljanja vaše reklame na njihov Facebook panel. Na taj način dobijate fokusiranu reklamu, koju mogu da vide samo vaši potencijalni korisnici.

Zainteresujte ih dobro smišljenom reklamom, pozivom na akciju, nagradnom igrom.
Treba imati na umu da nijedna poseta vašem sajtu nije bez efekta. Google je teško prevariti u ocenjivanju relevantnosti vaše stranice na osnovu ključnih reči pomoću kojih posetioci dolaze na vaš sajt, ali i koliko dugo se zadržavaju na istom. Zato je i bitno napuniti ga relevantnim podacima, učiniti ga dopadljivim i potruditi se da ih privučete da vas ponovo posete.